woensdag 25 februari 2015

For You.......


 
Zondag hebben Margriet en ik een middagje gefreubeld, nou ja,
we hebben meer zitten kletsen maar dat is natuurlijk ook gezellig!
Veel kwam er dus niet uit onze handen maar het was me toch gelukt om
dit cadeau zakje met m'n nieuwe aan winst "een Snor" te maken!
 
 
Een tijdje terug maakte ik dit verjaardags kaartje, was er helemaal blij
mee, wat vind ik deze kleuren combi mooi!
 
Met mij gaat het goed, nog een klein weekje en ik mag weer
fietsen wat heb ik dat gemist. Helaas ook het nieuws gekregen dat ik
ook aan mijn nekhernia geopereerd moet worden, maar het is
niet anders, ik laat het maar over me heen komen.
 
Groetjes Marie-Claire
 

6 opmerkingen:

Miranda V zei

Ik zag de eerste creatie voorbij komen op de FB van Margriet, leuk! Jullie vullen elkaar goed aan denk ik. En kletsen tijdens creatieve dates hoort er bij natuurlijk! ;-) Je tweede creatie is ook erg leuk, inderdaad mooie kleuren samen. Succes hoor, met je ongemakken. De operatie lijkt mij wel spannend, maar hopelijk geeft het daarna verlichting!

Mariken zei

Wat leuk allebei, dat zakje met snor vind ik helemaal gaaf! Mijn man Hans heeft ook een snor...waar hij erg trots op is. Deze stans is dus eigenlijk een must-have! Jij veel sterkte met de komende operatie, spannend hoor! Gezellige avond, van wat er nog rest..

Marjan zei

Leuk dat je weer eens langs wipte bij mij, Marie-Claire. De snor zag ik ook op FB, gaaf! Je kaart eronder is zeker mooi, mag je inderdaad blij mee zijn.
Mijn man is ook aan een nekhernia geopereerd, dat heeft hem erg geholpen. Hopelijk is dat bij jou ook het geval.

Unknown zei

Wat een prachtig zakje Marie-claire. Ik hoop dat je opknapt na de operatie. Het duurt al veel te lang.xx

Gerdine zei

Balen, een nekhernia! Sterkte ermee! Je projectjes zijn weer gaaf, zoals gewoonlijk!

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Ik kwam hier via het blog van Marianne, gelijk even wezen kijken en ben volger geworden van dit leuke blog.