dinsdag 2 september 2014

Te lang geleden!


 
Wat is het lang geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet, te lang ik weet het!
In de tussen tijd heb ik toch niet stil gezeten,
zoals deze kaart en naamkaartje wat ik maakte voor de
opendag van Margriet Creatief!
Ik heb een nieuwe stempelset (Four Feathers) gebruikt uit de
nieuwe herst/wintercatalogus van SU, wat zijn ze gaaf!
Ook heb ik de stempelset Tape It en Itty Bitty Banners gebruikt.
Ook benieuwd naar de nieuwe herst\wintercatalogus
kijk dan Hier!
 
Tot snel maar weer!
 
Groetjes Marie-Claire


7 opmerkingen:

Knutsel en Zo zei

Maakt niets uit Marie-claire, het was het wachten waard! Heel mooi!

Groetjes, Karin

Judith zei

Oh, jij hebt de veren set al, bij mij staat hij nog op mijn wensenlijst, die wederom heel vol is... Top kaart!

Clarle van der Lugt zei

Wat fijn nu kunnen we weer genieten van al dat moois

Miranda V zei

Leuk dat je weer wat moois laat zien! Fijne kleurencombinatie! De nieuwe veren heb je ook heel mooi op je kaart verwerkt. Ik dacht eerst: wie maakt er een kaart met zijn eigen naam... haha, ja duh als naamkaartje haha. Heel leuk!

Helen zei

Hoi hoi, wat een prachtig kaartje, maar dat had ik je ook al verteld bij Margriet. Ik vind de veertjes echt een mooie set. Groetjes Helen

Margriet Tournier zei

Inderdaad véél te lang geleden. Welkom terug! Je naamkaartje stal de show.

Marianne Schut zei

Leuk weer wat van je te zien in blogland! Maar ik begreep al op het blog van Margriet dat je ook wel heel druk bent geweest om haar te helpen dus snap wel dat je eigen bloggen dan even op een laag pitje staat. Kijk al weer uit naar je nieuwe post! Liefs Marianne