donderdag 29 mei 2014

Vanalles wat..........

 
 Deze kaart maakte ik voor Tijs , hij heeft zijn communie gedaan!
Wat vind ik dit een mooie kleuren combi, het zijn
Pear Pizzazz en Smoky Slate van Stampin'Up.


Mijn jongste zusje was die dag ook jarig en voor haar maakte ik
 een notitieboekje in die kleuren.
 
 
Het vriendinnetje van Kim was gister jarig en voor haar maakte ik
deze naamslinger, ze vond 'm zo leuk!
 
 
En soms....soms moet je iets maken wat je niet zo leuk vind,
maar ook dat hoort er helaas bij!
 
Bedankt voor het langs komen.
 
Groetjes Marie-Claire


5 opmerkingen:

Judith zei

Weer gave projecten! Een kaart of slinger met naam is zo persoonlijk, zulke knutsels ontvang je met open armen.

Helaas zijn er ook minder leuke dingen. Een sfeervol label heb je gemaakt

Marijke zei

Mooie creaties zijn het weer!! En die naam slinger vind ik helemaal te gek. Ook je label voor de mindere dingen in het leven is erg stijlvol!

Groetjes,
Marijke

Miranda V zei

Je condoleance label is erg mooi en rustig, goed in balans. Ook je andere projecten zijn erg leuk, met een naam of initiaal wordt het natuurlijk al snel nog persoonlijker en dus nog leuker!

Marianne Schut zei

Wauw Marie-Claire, stuk voor stuk weer pracht creaties! leuk de slinger ook!! Ook de tag aan de bloemen erg mooi en stijlvol gedaan... liefs Marianne

Brendaxx zei

Wat maak jij prachtige dingen! Heb even op je blog geneusd, heerlijk al die inspiratie!
Groetjes,Brenda