vrijdag 30 augustus 2013

Marie-Claire's notities


Bij de Action kwam ik deze XXL Noteblok tegen, ik vond 'm zo
al heel gaaf, maar dacht meteen die is leuk om te pimpen
en dat heb ik dus gedaan!



Voor dit Notitie blok heb ik weer mooie spulletjes van SU gebruikt!
Ik ben er zelf heel blij mee en hoop er veel ideetjes in te zetten!
Binnenkort heb ik weer een gezellige workshop bij mijn blogvriendin Margriet,
waar je deze mooie spulletjes van SU kunt bestellen!

Gebruikte materialen

Papierserie Modern Medly
Cardstock Very Vanilla
Elegant Butterfly Punch
Owl Builder Punch (hartjes)
 touw, knoopje en pareltjes 

Groetjes Marie-Claire


13 opmerkingen:

Marjan zei

Nou, zoals jij het boekje gepimpt hebt is het echt wel veeeeeel mooier, hoor!! Prachtig!

Gerdine zei

Wat mooi gedaan!

Judith zei

Je notebook is werkelijk xxl (-:
SUper leuk versierd!!!
Veel plezier bij Margriet!
Fijn weekend,
groetjes Judith

Martine zei

Super gaaf gedaan joh!
groetjes Martine

Margriet Tournier zei

Wauw, wat mooooooooooi!!! Ik hoop dat er maar heel veel ideeën in mogen komen te staan en dat deze dan ook echt uitgevoerd gaan worden, zodat wij er weer van kunnen genieten.

Tot snel,
Margriet

anja curvers zei

Wauw heel erg gaaf hoor prachtig gepimpt.

Marijke zei

Gaaaaaf, prachtig gepimt in jou stijl!!

Groetjes,
Marijke

Anna Laura zei

Wauw wat ontzettend leuk! Leuk om in mijn achterhoofd te houden voor een cadeautje

Echt super!

Groetjes Anna Laura
Madebyannalaura.blogspot.nl

Miranda V zei

Zo, dat is nog eens een notitieboekje pimpen! Heel gaaf en heel mooi!

Mary zei

Jeetje, echt heel erg gaaf.
Hoop op nog meer van de ideeen.

Liefs Mary

José zei

Via Margriet jouw notitie-boekje gezien. Super gaaf! Ik heb gelijk ook een boekje bij de Action gehaald. Ben alleen bang dat mijn dochter hem nu heeft ingepikt (hahahaha).
Groetjes,
JOsé

Cornelie zei

Wat gaaf!! Echt super mooi!!

Gerda zei

Super... heb hem toevallig ook gekocht, maar nog iets mee gedaan. En nu zie ik de jouwe... leuk, leuk!
Ik ga hem ook pimpen! Bedankt voor de inspiratie!

Groetjes Gerda