vrijdag 12 juli 2013

Oh, Hello....


Oh, Hello ben benieuwd wat jullie van deze  kaart vinden.
Zelf ben ik er erg tevreden mee, vindt het een zo'n mooie
 kleurencombinatie dat geel met zwart,
weer mooie stempels, inkt en papier gebruikt van SU.

Wil je ook kennismaken met de producten van  Stamin'up
hou dan Margrietsblog in de gaten, ze gaat 10 september weer een
make-and-take  houden thuis, kosten 3 Euro p.p.,
ik ben er al eens geweest en ze zijn heel erg leuk!
Misschien ben ik er dan ook weer bij!

Gebruikte materialen,

Stamp set Oh, Hello
Classic stampin'pad Daffodil Delight
A4 Cardstock Daffodil Delight
de rest uit eigen voorraad

Groetjes Marie-Claire


11 opmerkingen:

Judith zei

Ook ik vind het een geslaagde combinatie van kleuren. Al moet ik zeggen dat ik niet zo gauw zwart zou kiezen, eerder grijs. Toch is dit een frisse en ook vrolijke kaart!
Echt leuk!

Cornelie zei

geweldige combi! Echt een onwijs mooi kaart!!

Unknown zei

Inderdaad erg mooie kleurencombinatie! Gaaf kaartje weer hoor!

Margriet Tournier zei

Oh hello zeg; wat een leuke kaart en mooie kleurencombi!! Ik ben de laatste tijd ook steeds meer van het gele.

Groetjes,
Margriet

Margriet Tournier zei

Ps en natuurlijk héél erg bedankt voor het noemen van mijn naam!! (-:

Ingrid Reyners zei

Mooie kaart heb je gemaakt, hij blijft toch lekker fris, ik stempel niet snel met zwart, eerder met stone grey, een erg mooie kleur, ook donker, maar is niet zo nadrukkelijk aanwezig als zwart. Groetjes Ingrid

Gerdine zei

Zo leuk, die combi van spetters en strasssteentjes!

Margot zei

superleuk kaartje!

Wendy ten Hove zei

Ik vind het ook heel mooie kleuren samen zo! Heel grafisch en daar hou ik van! Mooi gemaakt!
Groetjes, Wendy

Gemma zei

Hoi Marie-Claire, je kaartje is super, gaven kleurtjes heb je gebruikt. Beetje late reactie maar de hartjes en de bloemetjes van de zakjes op mijn blog heb ik gesneden met de Silhouette, groetjes Gemma

Monique zei

Via Margriet kwam ik bij jou kijken. Wat is dit een leuke kaart zeg, ik vind de combi geel/zwart erg leuk.
Je maakt mooie kaarten en presentjes zag ik al, ik kom vaker langs!