dinsdag 22 november 2011

Love you


(klikken is groter)

Ik wilde een kaartje maken met de knoopjes 
van de snijmal Tag and Buttons van
Eline's winterhuis, die knoopjes vind ik zo leuk,
 dus ff denken en toen kwam ik op dit idee!
Eerst heb ik 'n hart op kraftpapier getekend,
 met witte pen stiksteekjes gezet en toen de knoopjes
 in het hart vast gezet dun jutetouw.
Wat distress ink op de randen nog wat
stiksteekjes met witte pen en klaar was ie!
Dit ga ik zeker nog vaker doen,
zo'n leuk kaartje om te maken!

Bedankt weer voor het langs komen
en de leuke reactie's op de foto's van
m'n meiden, leuk om te lezen!

Groetjes Marie-Claire

11 opmerkingen:

Cornelie zei

Vind h'm op z'n zachtst gezegd, HELEMAAL TE GEK!!!!!
Topkaart!!
Groetjes Cornelie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super gaaf kaartje.

groetjes jolande

marije zei

prachtig! ergens toch een mal gemist! wat een leukerd!

Judith zei

Oooh, wat is ie leeeuuuukkk!!!

groetjes, Judith

Knutsel en Zo zei

Wat een geweldig idee Marie-claire!
Een hele leuke kleurencombi zo bij elkaar.

Groetjes, Karin

Gemma zei

Wat een gaaf kaartje Marie-Claire, helemaal leuk dat hart met al die knoopjes! Groetjes Gemma

Marjan zei

Gaaf Marie-Claire!! ERg leuk met de knoopjes en het hart, gecombineerd met de stiksteekjes!

Groetjes, Marjan

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een beauty!!!!!

Wendy ten Hove zei

Wat leuk, Marie-Claire! Mooie kleuren en wat een leuk idee om het hart zo te vullen met knoopjes! Super!
Groetjes, Wendy

* Daniëlle * zei

Supermooi kaartje zeg!

Buy to Let zei

Lovely card. I impressed by that and it such a very beautiful. I want to make it. It such a very beautiful.