zondag 2 januari 2011

Een Spetterend 2011!

Allereerst wil ik iedereen een Spetterend
en niet te vergeten een Creatief 2011 toe wensen!
.
Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, ben ik niet
van de kerstkaarten maken, niet omdat ik het niet
leuk vind of niet mooi, maar ik weet waar ze
eindigen en dat vind ik zonde.
Maar ik mocht een hele mooie kerstkaart
ontvangen van Karin, zo lief!
Toen kon ik het echt niet laten om er ook een
voor Karin te maken, dus dit is mijn enigste
kerstkaart en ik wilde 'm toch even laten zien!
.
Bedankt voor het langs komen!
.
Groetjes Marie-Claire

5 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

Ook voor jou een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar! Leuke kaart heb je weer gemaakt.

Groetjes,
Margriet

Annemarie en Merit zei

Je enigste kaart is toch een hele leuke...

de beste wensen voor 2011.

gr annemarie en merit

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

voor jou ook de beste wensen.
ik vind je kaart heel mooi, zelf vind ik kerstkaarten het leukst om te maken.

groetjes jolande

Judith zei

Als jij zulke leuke kerstkaarten maakt, wil ik je best mijn adres mailen voor over een maand of 11 (-:
...grapje...
Heel mooi! groetjes van Judith

Karin zei

Whoww ik wist niet dat je hem speciaal voor mij hebt gemaakt. In het echie is hij nog mooier en ik gooi hem niet weg hoor!!

Dank je wel marie-claire!

Liefs, Karin