dinsdag 24 november 2009


Ik heb deze Award van Sandra gekregen!
Ik ben er erg blij mee.
Er zitten wel enkele voorwaarden aan deze Award.
1. zet je Award op je blog
2. bedank degene waarvan je deze Award krijgt en zet een link in je berichtje
3. vertel 7 dingen over jezelf
4. geef deze Award door aan andere die deze verdienen
5. laat deze personen het weten op hun blog
7 dingen over mij zelf

1. dat mijn gezin alles voor me is
2. ik verslaafd ben aan Maltesers
3. ik graag mini boekjes maak, maar op het moment meer met kaarten maken bezig ben
4. ik nog vaker zou willen scrappen
5. ik meer ideeen heb, dan dat ik daad werkelijk uitvoer
6. ik het jammer vind dat er geen scrapwinkels in de buurt zijn
7. ik liever live shop dan op internet!

Deze Award wil ik doorgeven aan:




Groetjes Marie-claire

1 opmerking:

Karin zei

Bedankt voor de award! Ben zeer vereerd. Ga hem proberen zo snel mogelijk te plaatsen.

Gr. Karin